De wensen
• Je wilt de zorgvraag kunnen beantwoorden vanuit een functionele en procesgerichte dienstverlening, dit vraagt om andere competenties;
• Je wilt meer dialoog en samenwerking tussen de I&A-collega’s en de gebruikers binnen de organisatie, zodat beide partijen tevreden zijn over de ICT-dienstverlening;
• Je wilt de kwaliteit van de ICT-dienstverlening verbeteren, maar weet niet hoe;
• Er is behoefte aan meer structuur en overzicht; De I&A- of ICT-afdeling is alleen maar bezig met brandjes blussen;
• Je wilt meer grip op het werk om de werkdruk te verlagen en verwachtingsmanagement te verbeteren. Op de afdeling heerst een cultuur van ad hoc, spoed, en uitzonderingen, waardoor onduidelijkheden voor inefficiëntie zorgen;
• Je wilt strakke regievoering en sturing. Hiermee versterk je de samenwerking rondom uitbestedingen en partnerschappen met diverse ICT-leveranciers.
Dit is een greep uit de vraagstukken die wij regelmatig tegenkomen wanneer wij de samenwerking starten met zorgorganisaties.