De Mensen Van Landgoed Ontmoet 2025 (4)

Ga jij de uitdaging
met ons aan?

Kom eens op de koffie!

Bottom shape

Accountmanager Zorg

Gedreven netwerker met hart voor de zorg en ICT

Als Accountmanager bij Landgoed Ontmoet in Hengelo ben jij het gezicht van de organisatie richting klanten en partners in de zorgsector. Jij richt je op het uitbouwen en onderhouden van langdurige relaties in Noord-, Oost- en Midden-Nederland. Je bent verantwoordelijk voor het identificeren en creëren van nieuwe commerciële kansen.

Met jouw inzicht in de uitdagingen en ontwikkelingen in de zorg weet je precies waar de diensten en oplossingen waarde toevoegen. Zo zorg jij voor een stevige klantbinding en een groeiende klantportefeuille. Je bent hoofdzakelijk verantwoordelijk voor het binnenhalen van nieuwe klanten en het uitbouwen van bestaande relaties. Daarnaast speel je een actieve rol bij het professionaliseren van het salesproces en het verder ontwikkelen van de commerciële strategie. Je schakelt moeiteloos tussen strategische gesprekken met managers informatievoorziening & ICT, bestuurders en zorgmanagers en hebt tactische afstemming met interne stakeholders.

Landgoed Ontmoet is actief in het inrichten, ontwikkelen, organiseren en verbeteren van Informatievoorziening & ICT in de zorgsector. Het doel is het creëren van heldere, toekomstbestendige informatiestromen die de kwaliteit van zorg versterken. Door processen efficiënt te structureren, implementeren en daarna te laten landen, ontstaat een solide basis voor betere samenwerking en sturing. De combinatie van juiste processen en aandacht voor de mensen zorgt ervoor dat informatievoorziening daadwerkelijk bijdraagt aan kwalitatieve zorg op maat.

Landgoed Ontmoet Kantoor
Group of people shape
Bottom shape

Hoe ziet jouw werkdag eruit?

Omdat we werken vanuit partnerschappen en persoonlijke verbinding, ben je bij maximaal drie zorgorganisaties gelijktijdig betrokken. Zo kun jij volledig focus houden op wat er speelt. We werken niet met uurtje-factuurtje, bij ons draait het om de verbinding met de samenwerkingspartner. We zetten ons elke dag in om de processen bij onze klant een stapje beter te maken en verder te optimaliseren, zodat jouw meerwaarde elke dag wordt bewezen.  Deze constructie geeft ons de vrijheid om gevraagd of ongevraagd bij zorgorganisaties bij te springen waar overzicht, structuur en verbinding mist.

Waar je je o.a. voor inzet is:

  • Creëren en onderhouden van sterke klantrelaties en fungeren als sparringpartner voor de klant
  • Signaleren van kansen in de markt en deze vertalen naar commerciële kansen
  • Inbrengen van structuur in het salesproces en verder professionaliseren van de salesstrategie
  • Intensieve samenwerking met zowel de klant als het interne team
  • Meedenken in de marketingactiviteiten ter ondersteuning van salesdoelstellingen
  • Inplannen van klantcontacten, presenteren van de dienstverlening, opstellen van offertes en het sluiten van overeenkomsten
  • Organiseren van inspiratiesessies en bezoeken van netwerkbijeenkomsten

Deze rol is uitermate geschikt voor een commerciële professional die de zorgsector begrijpt. Jij haalt energie uit het opbouwen en onderhouden van duurzame klantrelaties en bent gedreven om nieuwe kansen te ontdekken. Met jouw ervaring in sales binnen de zorg weet je precies hoe je inspeelt op de specifieke behoeften van deze markt.

 

Landgoed Ontmoet Technologie
Bottom shape

Ons werk

Waar wij ons zoal mee bezig houden:

  • Tactische vertaling van de digitaliseringsstrategie
  • Implementatie van kwaliteitsstandaarden en stuurinformatie
  • Implementeren van regievoering op de (ICT-/IV-/afdelings-)dienstverlening
  • Begeleiding en inrichting van standaard (ICT-/IV-/afdelings-)processen
  • Stimuleren en borgen van een professionele houding en samenwerking
  • Projecten voorzien van duidelijke randvoorwaarden en prioritering
  • Bedenken en georganiseerd (laten) uitvoeren van verbeterinitiatieven en projecten
  • Teamontwikkeling en coaching omtrent samenwerking en communicatie

Met als doel actief meehelpen en ontwikkelen van digitaal gezonde organisaties in de zorg!

Wat de vraag van de zorgorganisatie ook is, voor Landgoed Ontmoet draait het om verbindingen tussen mensen, processen en technologie: Zorgen dat de “organisatorische machine” weer soepel gaat lopen. Hier zoek jij de meest passende route door te doen waar jij goed in bent.

Dit vraagt een innovatieve en zelfstandige denkgeest.

Bottom shape

Wat kun je verwachten?

Momenteel bestaan wij uit een klein en hecht multidisciplinair team met veel onderlinge kennis. Landgoed Ontmoet is een jong bedrijf dat nog volop in ontwikkeling is. Door onze krachten te bundelen staan we samen sterk. Naast de tijd bij en voor onze samenwerkingspartners, bespreken we geregeld inhoudelijke werkzaamheden tijdens interne intervisies en ons wekelijkse teamoverleg. Zo benutten we alle inzichten en kennis van het team en is er ruimte om een hulpvraag te stellen.

Wij houden ervan om uitgedaagd te worden. We staan voor #MOVING! Hieronder verstaan wij Menselijk, Ondernemend, Verbindend, Inspirerend, Natuurlijk en Gezond.

We zijn als team enthousiast over het ontwikkeltraject dat we zelf doormaken en dragen op onze eigen manieren bij aan een beter en mooier Landgoed Ontmoet!

Verder bieden wij jou vanzelfsprekend een goed salaris, een pensioenvoorziening en er is een opleidings- en vitaliteitsbudget beschikbaar.

Bottom shape

Wat kom jij brengen?

Je hebt in ieder geval:

  • HBO werk- en denkniveau
  • 3-5 jaar ervaring in sales binnen de publieke sector, met een goed begrip van de specifieke behoeften en dynamiek van deze markt
  • Affiniteit met digitalisering, informatievoorziening en ICT
  • Ervaring met relatiebeheer en acquisitie, gericht op het opbouwen van duurzame klantrelaties
  • Ondernemende instelling met natuurlijk overwicht en het vermogen om zelfstandig en proactief kansen te signaleren en te benutten
  • Type: ondernemend, resultaatgericht, communicatief sterk en gericht op het realiseren van langdurige partnerships
Bottom shape

Enthousiast?! En nu…

Je gaat solliciteren, en hoe verloopt dan het proces? We starten met kennismaken. Wanneer dit van beide kanten goed bevalt, organiseren we een tweede gesprek en maken we wat dieper kennis met je, als team, en ontdekken we waar jouw kracht ligt. De volgende stap, tekenen maar.

Komen we eruit met elkaar, dan verwelkomen we je graag als nieuwe collega.

Het aanleveren van een recente VOG-verklaring maakt onderdeel uit van de procedure.

 

Hebben we je interesse gewekt?

Benieuwd of Landgoed Ontmoet bij jou past? Neem gerust contact met ons op en kom eens langs voor een kop koffie! We zijn benieuwd naar jou! ☕😊

Demmersweg 3, 7556 BN, Hengelo
074 – 205 12 57

Direct reageren?

Stuur je persoonlijke motivatie met CV naar info@landgoedontmoet.nl

 

 

Layer2
Bottom shape